teisipäev, 12. juuni 2012

Exit - Ma tulen sellest välja (2012)

Mingi 2000ndate alguse Kilingi-Nõmme, ilmselt rahvaarvu kohta kõige tihedam asustus punkide poolest. Juuakse bussikas õltsi ja tehakse bändi Exit. 2010 puhutakse lugudele elu sisse ja ilmub esimene album "Vanad võlad". Selline info ühest pungifoorumist.
2012 suvi tuleb välja teine täispikk "Ma tulen sellest välja", tasuta downloadina nagu esimenegi.
"Ma tulen sellest välja" kõlab ehedalt, nagu punk peab! Muusikaline pool püsib üldiselt kiiremas punk-rockis vahele sekka rahulikum reggae. Tekstiliselt saavad valitsejad võtta nii riigi kui kohalikul tasandil, pungile kohaselt ka mendid. Punk ei tähenda aga, et ei saa laulda sõprusest ja asjadest mis armsad on.  "Pea vastu" minu jaoks albumi parim pala.

...ära lahtu, ära lahtu, ära lahtu hea õlu,ennem kuni olen joonud su ära.
ära kustu, ära kustu, ära kustu mahe tubakas,
ennem kui olen ma tõmmand paar kõhvi.

pea vastu, pea vastu, pea vastu kallis sõber,
pea vastu, pea vastu, pea vastu ise ka.

...ära kustu eluküünal, ära kustu eluküünal,
ennem kui lõpuni ma pole käind oma teed.

hakka vastu, hakka vastu, hakka vastu hea sõber,
kui kunagi keegi haiget sul teeb.
ära lasku, ära lasku, ära madalamaks lasku,
kui muru mitte kunagi!


5/5

PS: Tänud downloadi eest ja link ka teistele:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar